Adamšport otvára novú predajňu v Ružomberku

21.04.2021
adamsport-otvara-novu-predajnu-v-ruzomberku

ADAMSPORT.EU otvára v pondelok 19.4.2021 svoju novú a väčšiu predajňu v Ružomberku na Bystrickej ceste. Aj vďaka vašej podpore a záujmu sme sa rozhodli prebudovať náš "base camp", ktorý môžete navštíviť kedykoľvek, keď pôjdete okolo. Novú predajňu sme pre Vás pripravovali skoro 6 mesiacov a aj preto sme si dali veľmi záležať na zážitku z nakupovania. Máme pre Vás pripravený široký výber turistického a športového vybavenia, obuvi, hardwearu a doplnkov na voľný čas strávený pri turistike na horách. Svoje zameranie cielime predovšetkým na tovar od overených výrobcov, kde hodnota použitého materiálu, precíznosti spracovania a overenia v praxi je dlhodobo vyššia v porovnaní s konkurenčnými výrobcami. Samozrejme čaká na Vás náš Adam Sport dream team, ktorý poradí a vždy je nápomocný.

Čo máme nové v predajni, voči starým priestorom:

• Jednoznačne je to veľkosť predajnej plochy, ktorú sme zväčšili takmer dvojnásobne oproti starej predajni.

• Tematické rozloženie sortimentu v predajni.

• Na predajni si môžete vyskúšať na umelej stienke nové lezečky, na špeciálnom zavesení v strope pohodlnosť lezeckého sedáku alebo na plošinke aj obuv na hory.

• Rozšírili sme sortiment o nové značky zo sveta outdooru.

• Najširší výber turistickej obuvi, oblečenia a skialpinistického vybavenia na Liptove.

Navyše pri otvorení novej predajne dostane od nás prvých 200 zákazníkov malý darček.

Už sa vás nevieme dočkať v novej predajni ADAMSPORT v Ružomberku, na ulici Bystrická cesta 5649/4B od pondelka 19.4.2021.