Holeaktuál - Martinské Hole na Nový rok

02.01.2010
holeaktual-martinske-hole-na-novy-rokPred 3 dňami čo to posnežilo, nuž sme opäť oprášili lyže a vybrali sa obzrieť výšku snehu na Martinky. Bieda veru. Po sedačkovej zjazdovke zasneženej „umelákom“ to hore ide len po vrchnú stanicu sedačky. Zvrtli sme to na cestu, ktorá vedie k vysielaču. Miernym stúpaním nás vyviedla ku hrebeňovému tyčovaniu. Snehu tak 7-11cm, nuž pokračujeme smerom na Veľkú lúku ( 1 465m n.m.). Pohoda, sem tam kameň. Z tohto najvyššieho miesta Lúčanskej Malej Fatry pokračuje hrebeňový chodník na juh, smer Veterné. Vďaka kosodrevine neodfúklo z chodníka sneh - pokračujeme, uvidíme pokiaľ sa bude dať. Dalo sa až na Veterné, i keď posledný úsek mimo kosodreviny bol skôr po námraze ako po snehu. Prechádzka na 2 hodiny, aj s cestou späť. Snehová bieda pretrváva, ale raz to už musí prísť! :)

Martina Ševčíke

Fotky Holeaktuál - Martinské Hole na Nový rok

RE: Holeaktuál - Martinské Hole na Nový rok
30.01.2010
Aktuálne z Martina: sneží parádne, zasnežilo starú cestu na Martinky, šľapať sa dá už od autobusovej zastávky na Stráňach, ale na lyžiach dole sa nedá, trčia kamene, takže cestou dole vás čaká znášanie lyží na batohu

ripo 01.02.2010
Zato cyklotrasa z Kolonky skoro až na Saračníky je čerstvo prešliapaná, aj z Piatrovej po modrej na Minčol niekto driapal, aj od Bagarovej chaty po zelenej, aj od sedla pod Hradišťom po zvážnici ponad Javornú a Kamennú dolinu. Veď kto by sa na hrebeň trepal v tom nečase, keď sa dalo po zvážniciach motať :-)