Skialpaktuál Žiarska dolina: streda 30.1.

02.02.2019
skialpaktual-ziarska-dolina-streda-30-1-

V stredu 30.1.2019 sme sa vybrali do Žiarskej doliny. Dôvod je jasný – malo byť okno bez oblačnosti, na ktorom sa zhodli viaceré servery, a keď už mám vstávať o 4:15, aby som bol na pohodu o ôsmej na parkovisku, želal som si, aby to vyšlo, lebo sem sa dostanem iba občas.

Zvyšok partie čakám len päť minút a onedlho sa už šúchame vo vyhlásenej lavínovej trojke po doline k chate.

Na chate dáme čajík a lepeňák z domu a hutujeme počas výšľapu komfortnou stopu na Terasu, kam ďalej. Či Žiarske sedlo a Plačlivé, alebo Lúčne a Kopa nad Baníkovskou ihlou. Vyhráva Lúčne. Oblačnosť prevaľujúca sa nad Barancom a tiahnúca sa po Žiarske sedlo nás tak nasmerovala. Od určitého momentu ťaháme stopu vlastnú.

Vo výnimočných snehových podmienkach a skvelom slnečnom dni smerujeme k cieľu a užívame tento deň. Sme hore, lyže nechávame za mierneho,ale ostrého vetríka v sedle a ideme kúsok na pešo. Kocháme sa výhľadmi a za výnimočnej viditeľnosti kývame Kriváňu, Ďumbieru aj Babej hore.

Nasledujúci zjazd bol jeden z najkrajších a v najlepšom snehu v tejto sezóne, zatiaľ. Viac napovedia fotky.

Čendo.

Fotky Skialpaktuál Žiarska dolina: streda 30.1.

Súvisiace články:

Diskusia

TOP Partneri

https://www.sloger.sk Eshop davorin.sk Eshop davorin.sk Eshop davorin.sk JM SPORT Eshop davorin.sk