ZAŽISKIALP s ADAMSPORT.EU a vyhraj ceny za viac ako 10 000 €

17.03.2021
zaziskialp-s-adamsport-eu-a-vyhraj-ceny-za-viac-ako-10-000-€

Skialpinistická sezóna je už dávno v plnom prúde a tento rok zažíva veľký boom aj vzhľadom na situáciu, ktorá je tu už viac ako rok. Preto sme sa v Adamsport.eu rozhodli zdieľať s vami zážitky z hôr a ešte k tomu vám venovať spolu s našimi partnermi do súťaží ceny za viac ako 10 000 €.

#‎ZAŽISKIALP je hlavne o výletoch, a tých sme si pre vás pripravili viac ako 20. Zoberieme vás do takmer všetkých slovenských skialpinistických lokalít, kde vám ponúkneme najzaujímavejšie trasy aj s popisom náročnosti, prevýšením, dĺžkou a časovou náročnosťou. Navyše každý týždeň máte možnosť hrať na našom INSTAGRAME alebo FACEBOOKU o veľmi hodnotné ceny, ktoré súvisia so skialpinizmom alebo zimným pohybom na horách.

Aj vďaka podpore našich partnerov, ktorými sú značky Mammut, Crazy Idea, Pieps, Fischer, Ortovox, Black Diamond, Black Crows, Scott, Devold, Silivini, Craft, Direct Alpine, Petzl, Montane a Deuter hráme o super ceny.

A o aké ceny si napríklad zahráme na našom INSTAGRAME alebo FACEBOOKU?

·         Lavínové vyhľadávače Mammut alebo Pieps

·         Skialpové lyže a lyžiarky Fischer alebo Black Crows

·         Parádne batohy Deuter, Mammut a Ortovox

·         Lavínový batoh Scott Alpride

·         Skialpové oblečenie Crazy Idea, Silvini, Direct Alpine

·         Termoprádlo od značiek Devold alebo Craft

·         Lezecký hardwear Black Diamond, Petzl, Camp

A hráte aj o množstvo ďalších produktov v celkovej hodnote viac ako 10 000 €. Pridajte sa k nám na INSTAGRAME a #‎ZAŽISKIALP na Slovensku.